Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vypada to spise tak.ze USA znasilnuji Evropu a my tomu jeste tleskame.

0 0
možnosti

Výstižný článek R^

0 0
možnosti

Velice mě překvapuje, že jste napsal tento článek. Až dosud jste psal články zaměřené až k devotnímu uctívání EU. Já jsem to byl, kdo Vás kritizoval někdy až na samotné hranici slušného vychování, protože já už léta ve všech diskusích píši, že islámské nebezpečí je tím, co by Evropu mělo varovat na nejvyšší míru, ale že Evropa se místo toho utápí v hloupostech, jako je fotovoltaika, biopaliva, pseudohumanismus apod.. Vy jste mi oponoval (a nutno přiznat, že slušněji, než jak já jsem Vás kritizoval).

Že i Vám dám jednou karmu, to jsem si věru nemyslel, ale dnes ji ode mne máte.

0 0
možnosti

Díky, ale nemyslím si, že jsem se kdy uchyloval k devotnímu...

0 0
možnosti

To je přetěžká otázka - na dlouhé lokte a kdoví s jak přiměřeným závěrem. V zásadě správná, velmi dobrá. Hlavně ovšem ne pro nás řadové lidi, co mají zatím od extremistů a vyložených primitvů pokoj.

0 0
možnosti

Souhlas, ale chybí mi tam závěr. Co dál ?

0 0
možnosti

Omlouvám se: viz výše.

0 0
možnosti
  • Počet článků 512
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1072x
Psycholog, polyhistor, publicista a spisovatel; zakladatel dobročinného vydavatelství Atelier 89, autor knih Milostné koláže, Základy muškaření a Zapomenutý prorok Tomáš G. Masaryk, editor knihy K.H.B. a T.G.M o svobodném myšlení, spoluautor knih Tomáš G. Masaryk, neomodernismus a Charta 2012 a Věrni zůstaneme. Články publikuje nejčastěji na Aktuálně.cz.

Seznam rubrik