Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J15a79n66a 23M60a34j36o82v39á

22. 11. 2014 12:14

Kdo chce, diskusi otevře, kdo nechce, neotevře. Je to věc každého.

Diskuse (a její účast autora v ní) je ale často tím zajímavějším rozměrem článku, který teprve tvoří "živost" tématu a vypovídá i o zaujetí autora.

x

Je to vlastně hrozně jednoduché - stačí články bez diskusí (alespoň u chroniků) nečíst.

1 0
možnosti

Já sem lezu přes diskuse, tak mi celkem nehrozí, že bych něco takového otevřela.

0 0
možnosti

Všichni kritizující za zbabělost každého, kdo neotevře diskusi, nechápou problém v souvislostech:

1) Já diskusi neotevírám ze 2 důvodů, viz níže. Přesto má každý možnost svůj nesouhlas vyjádřit na svém blogu. Když je líný založit vlastní blog, či už má na blog ban, může mi poslat mailem svůj protiargument. Mail je na mém blogovém profilu od začátku.

a) Zatím jsem dostal mailem většinou jen vulgarity bez jediného argumentu. Když výjimečně byly urážky doprovozené i argumentem, nabídnul jsem sprosťákovi, že jeho argument zveřejním jako dodatek ke svému blogu (či na začátku mého nového blogu), včetně jeho urážek a pravého jména. Odpovědí bylo pak vždy už jen mlčení či nová urážka. Pro takové ubožáky otvírat diskusi nebudu, i kdyby nebylo bodů 2) a 3).     

b) Občas dostanu i slušnou protiargumentaci, Vždy odpovím mailem, jakmile mám čas. Ještě nikdy však můj oponent nevyužil možnosti, kterou nabízím - původně jen mailem, teď rovnou na profilu: "Slibuji, že jeho argumenty do 3 dní zveřejním v dodatku mého blogu, i s mými protiargumenty. Musí ale splnit 2 podmínky: nebýt anonym a být věcný".

2) Diskusi neotevírám proto, že nehodlám sbírat íčka. Proč? Aby idnes.cz rostla návštěvnost stránek a tedy příjmy z reklamy? Můj čas je příliš vzácný, abych íčkoval zadarmo pro vyšší zisk idnes.

3) To nejpodstatnější: někdy pošlu svůj text na blog ráno (třeba 2 naráz, jeden hned a druhý s předstihem na odpoledne), ale odpovědět mohu až po půlnoci, dříve se k internetu nedostanu. Mezitím se v diskusi objeví mnoho nesmyslů. Vyvrátil bych je, ale málokdo z čtenářů se k mým argumentům ještě druhý den vrátí. Lepší je mailová diskuse a doplnění blogu.

4) J.Čulík na BL diskusi zrušil. Je to zbabělec?

5) Chybí mi e-mail na B.Slámu - bojí se mailové diskuse? Jeho nedávný blog vybídl k veřejné diskusi o financování partají. Ale jak, když nemá nikde mail?

Vyčerpal jsem tímto svůj jediný dovolený příspěvek. Proto prosím reakce na mail Pillmann(zavináč)post.cz, Na přání je zveřejním na svém blogu.

1 0
možnosti
Foto

Po tomto Vašem vyjádření je jasné, že patříte k blogerům, které je lepší nečíst.

3 0
možnosti
Foto

Vidím to takto:

1. Bloger XY má právo nepovolit diskuzi. 

2. Diskutér má právo diskutovat pod blogem blogera XY.

3. Bloger je nadřazený diskutérovi, protože bez blogera by nebylo diskutéra, kdežto bez diskutéra bloger může být.

4. Závěr: Právo blogera je nad právem diskutéra. Řeči o směšnosti nebo srabech jsou jen kecy.

2 2
možnosti

P81e11t27r 77U87h63e89r

22. 11. 2014 8:38

No, tys to vymyslela ;-D

3 0
možnosti

D45a76v79i60d 54A93d93l34e64r

22. 11. 2014 2:34

Pikantní (no, spíše směšné) je, jak se tu nejvíce v diskusi angažuje Valíková, která má sama diskuse zavřené.

Takhle směšné je to - :-)

5 1
možnosti
Foto

Vnímám to podobně jako Karel Boháček. Neotevřít diskuzi je právo autora blogu. To, proč tu diskuzi někdo neotevře je podle mne taky problém čistě autora blogu. Nač to řešit? Pokud je ten článek dobrej, tak sice bez diskuze, ale fajn. Pokud je ten článek do očí bijící kravina, pak je stejně většinou ztrátou času se k tomu vyjadřovat :)

4 1
možnosti

P81a16v93e20l 59J13a91n53s22a

21. 11. 2014 20:32

A nejhorší je, když někdo, kdo se chlubí prací s dětma a ještě i členstvím v zastupitelstvu městský části Prahy (jak vlastně dopadl ve volbách?), srabácky diskuse neotvírá. To zavání tím, že odmítá i diskusi jak v tom zastupitelstvu, tak v tom skautu (nebo v čem působí).

Už ho ani nečtu, i když o některých jeho témata se zajímám, prostě nečtu, abych mu nepřidával karmu.

2 0
možnosti
Foto

Přesně. Sraby netřeba čísti.

0 0
možnosti
Foto

Zákaz diskuse především vypovídá o autorovi v tom směru, že není ochoten přijmout často nepříjemnou kritiku. Já jsem diskusi pod svým blogem nikdy nezakázal, jen jsem občas smazal hrubé urážky mé osoby (celkem asi 10x).

6 0
možnosti
Foto

Já neudělal ani to. Osobní urážky vždy poníží autora více, než adresáta.

3 0
možnosti

J69o14s72e73f 43H29e44j46n16a

21. 11. 2014 19:55

V podstatě s vámi souhlasím, ale je to asi složitější. Já jsem za celou dobu, kdy existuje možnost mazání mazal myslím dvakrát, vlastně ne kvůli sobě. Na BB jsem kdysi zažil takovou malou šikanu, ale niikdy jsem nežaloval adminkám, nikdy jsem nikoho nevylučoval. Ostatně každý se může přesvědčit, že nejvíc mažou ti, co sami vystupují jako prasata. Kdo zatahuje do diskuse soukromí, rodinu, je ubožák, ale mám dojem, že kdysi se po možnosti mazání volalo. Asi byly důvody. Já tím nežiju, diskusi nikdy zavírat nebudu, nesmyslné spory vypouštím.!! Navíc přece nemusím blogovat, pokud s tím mám problémy.R^ Pane Kavko, to byste se divil, co najde zamindrákovaný diskutér na Googlu a jak to umí překroutit.Rv

2 0
možnosti
Foto

Plně podepisuji, pane Hejno.

1 0
možnosti
Foto

Zakázat diskuzi vnímám jako právo autora blogu :)

2 1
možnosti

Ale jistě. Máš pravdu, ale otázkou je, nakolik si autor stojí za tím co napsal a zda je schopen zvládnout kritiku.

1 0
možnosti
Foto

;-D Nebo se autor bojí, že o něm stalkeři a šikanéři vygooglí nějaké informace a plácnou mu je do diskuse.

A že si je pak přečtou studenti a rodiče a zaměstnavatel...

Raději nižší karmu, než ubližovat sobě a blízkým. Máme svobodu. Pěkný večer.

0 8
možnosti

Nikdo si nemůže vygooglit na internetu nic, co tam není. Takže se najde jen to, co dotyčný o sobě napsal. Ať v článku anebo v diskusi, či dal veřejně k dispozici.

9 0
možnosti
  • Počet článků 512
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1072x
Psycholog, polyhistor, publicista a spisovatel; zakladatel dobročinného vydavatelství Atelier 89, autor knih Milostné koláže, Základy muškaření a Zapomenutý prorok Tomáš G. Masaryk, editor knihy K.H.B. a T.G.M o svobodném myšlení, spoluautor knih Tomáš G. Masaryk, neomodernismus a Charta 2012 a Věrni zůstaneme. Články publikuje nejčastěji na Aktuálně.cz.

Seznam rubrik