Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Lány, zneuctěná památka Václava Havla? Nepřeháníte to už trochu?

0 3
možnosti
ZH

R^

Podle diskuse jste se trefil přesně.;-D

1 0
možnosti
Foto

O26t90a96k94a55r 81S81e96k82l

11. 12. 2014 8:04

Ten titulek blogu mne velmi navnadil. Už jsem se těšil , že jsem něco propásl a MZ a jeho věrný noshled končí.....

Bohužel jste to myslel trochu jinak.:-)

0 0
možnosti
Foto

Názorně jste předvedl, že demagogie má skutečně nepřeberné množtví triků. Mohl byste ji tímto článkem, ze kterého přímo cákají vaše osobní preference, vyučovat.

5 5
možnosti
Foto

Tak pravil jeden z největších zdejších demagogů…

To jste si naběhl na vidle.

7 5
možnosti
SN

:-)  Pane autore, teď mi ještě prosím doložte, kolik nažhavených děcek čeká netrpělivě na hovory z Lán !   Nechte si udělat průzkum, nejlépe od nějaké renomované agentury, která nahlásila, že oblíbenost presidenta okamžitě klesla o 30 % ! Možná, že po rozmáznutí toho lejna novináři a hrabání se v tom Vámi, na to opravdu  děcka budou čekat.

    Já jsem do této doby nevěděl, že vůbec nějaké hovory z Lán existují. Vy, Vám podobní a červené karty mi otevřely oči. Konečně jsem prozřel a budu netrpělivě čekat na další! 

RvRvRv

1 7
možnosti
JV

J33a98n 20V22l19č58e76k

11. 12. 2014 5:28

Bojujte za svého hulváta!

10 2
možnosti
PB

..... sveřepá dobroto ?, prostoduchá prostato?,- nebo dobrotivá sprostoto ?! .... ve finále možná SVATÁ PROSTOTO !!! ,- tož vobalte to ešče do nějakýho pravdoláskařskýho hávu a "bloger roku" Vás nemine ..... nebo snad "borec roku" ?!,- event. má admin v záloze aj certifikát pro největšího "blbce roku",.... ale vo to tady soutěží jiný kapacity, tak jim přestaňte fušovat do řemesla;-) !

4 6
možnosti
JV

J14i26ř49í 44V10o88l37e14k

11. 12. 2014 0:50

nevím jaký certifikát má kdo v záloze, ale ten jmenovaný jste si jistě vysloužil

5 4
možnosti
PS

Máte pravdu a ode mě karmu. Od té doby , co z Hradu odešel pan Havel , mám nepříjemný pocit, že nám na našem Pražském hradě straší. A ty strašidla jsou čím dál víc drzejší, dělají větší škody a vyjímaly by se spíše na nějaké lokální zřícenině.

6 2
možnosti
PC

Zjevně nejste sám, kdo si myslí, že tam starší ... https://www.youtube.com/watch?v=JmYe_XF-QNQ

0 0
možnosti
MR

M91i70l77a14n 80R89a32d19e82k

10. 12. 2014 23:05

to ze malem poblil korunovacni klenoty, to ze je hulvat, inu, je to jen clovek, i kdyz na presidenta se moc nehodici. Ale problem je ze si ho koupil Kreml.

10 3
možnosti
BK

Pane Radku, škoda, že jste tak hloupý. Hmmmmm.........

4 9
možnosti
PV

holt, ne kazdy je poliben anglictinou, tak musi pomoct pan prezident.

0 1
možnosti

Podle Duhana mu Zeman řekl, že kritika vulgarit není vulgaritou. „Já v tomto případě dávám za pravdu panu prezidentovi,“ řekl Duhan.

Zdroj: http://www.lidovky.cz/zeman-odmitl-predtaceni-hovoru-z-lan-vulgarity-presvedcive-vysvetlil-rika-sef-rozhlasu-gb1-/media.aspx?c=A141210_164334_ln-media_Ele

To není žádná náhoda a nic "nevědomého", pane Slámo. Pan Duhan totiž zapomněl říct, jak mu pan Zeman vysvětlil výrok, že "vláda *kurvila služební zákon". To taky kritizoval vulgaritu ? Velmi slabá argumentace, nemyslíte ? Pan Duhan se zkrátka poněkud zlomil v pase, to se tak některým lidem ve vysokých funkcích stává.

Karma, pane Slámo. A na zakyslé uctívače autority, která žádnou autoritu nepředstavuje, je třeba se usmívat. :-)

10 4
možnosti
BS

Díky, já jsem zvyklý spíš na kopance. Nejdřív jsem se utěšoval Masarykovým "konflikt kritického vědění s mýtickou vírou se v celých dějinách jeví jako konflikt jedinců s minorit s majoritou", teď už jsem klidný. Dobrou noc přeje B. S.

2 1
možnosti
  • Počet článků 512
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1072x
Psycholog, polyhistor, publicista a spisovatel; zakladatel dobročinného vydavatelství Atelier 89, autor knih Milostné koláže, Základy muškaření a Zapomenutý prorok Tomáš G. Masaryk, editor knihy K.H.B. a T.G.M o svobodném myšlení, spoluautor knih Tomáš G. Masaryk, neomodernismus a Charta 2012 a Věrni zůstaneme. Články publikuje nejčastěji na Aktuálně.cz.

Seznam rubrik